2012 i glimt

2012 og udlængsel

Velkommen tilbage til hverdagen og jobbet, hvis I er lige så “uheldige” som jeg at være tilbage på pinden efter ferien. I dag har jeg samlet lidt af mine rejseoplevelser fra det forgangne år. Måske lidt tarveligt på sådan en arbejdsdag, men der findes ikke noget bedre end at drømme om lækre rejser! Så her er lidt inspiration. Som sædvanligt bragte min udlængsel mig lidt rundt i verden. I 2012 har jeg været så heldig at opleve:

EGYPTEN

Mor, Far, Søs og jeg startede foråret op med en lun tur til Egypten. Det var min første tur til Egypten og der var både gode og dårlige ting at sige om stedet. Folk på markeder og gader var lidt for nærgående, hvilket klart var en ulempe, til gengæld var vejret og vandet helt perfekt! Vi var bl.a. på en bådtur som I kan se her og her og så tog vi en masse outfitbilleder bl.a. her og her og her.

SVERIGE

En romantisk kæreste kanotur i den svenske natur inklusiv mad på bål, overnatning i telt, mus, slanger og kolde bade i søvand. Aftenerne blev brugt ved bålet, liggende i arm og med tomandsbattles i Bezzerwizzerspillet. Mobilerne var slukkede og vi nød hinanden fuldt ud. Da vi kom hjem lavede jeg en video fra turen – den blev ret hyggelig, se eller gense den i indlægget her.

SVERIGE1

BERLIN

En spis-og-shop-alt-du-kan-tur til Berlin med Mark, Søs og hendes gemal. Vi tog turen i bil, overnattede i vores yndlings berlinerlejlighed nær Alexander Platz, spiste den bedste sushi nogensinde og genså masser af klassiske turistattraktioner a la Brandenburger Tor, Det Jødiske Monument, Rigsdagen, Kudamm, KDW, Check Point Charley og så videre og så videre. Vi spiste henrivende carry wurst på en strandbar midt i byen og nød storbylivet.

BERLIN1

TYRKIET

En LUKSUS solferie i Tyrkiet med Mark. Vi rejste med Nazar og bloggede fra alt for lækre Ramada Plaza, hvor boede på det flotteste værelse med udsigt til Taurusbjergene, all inclusive og morgenmad på en båd! Derudover bloggede vi også fra flotte og familievenlige Pegasos World. Dagene blev brugt på skiftevis at sole, bade i poolen, bade i havet, spise og læse – den absolut perfekte ferie, som virkelig kan bringe varme i en vinterkold tid bare ved tanken om 30+ grader og rendyrket nydelse. Jeg vil af sted mod varmen igen!

TYRKIET1TYRKIET2

2013 byder forhåbentlig på en dejlig lun tur til Thailand på Phi Phi, Koh Lanta og i Bangkok med min dejlige familie. Gode råd modtages gerne. Hvad 2013 ellers kommer til at byde på er endnu uvidst. Men jeg håber på masser af eventyr! Jeg elsker simpelthen bare ferier. Det er min yndlingshobby <3